Παιχνίδι: Βρες τη Γραμμή Τέρματος

go-to-the-line-game

2 ομάδες των 6. Η ομάδα με την κατοχή, πασάρει τη μπάλα μεταξύ των παικτών της στοχεύοντας να τη φέρει πέρα από τη γραμμή τέρματος. Όλοι οι συμπαίκτες πρέπει να ακουμπήσουν τη μπάλα τουλάχιστο μία φορά πριν η ομάδα σκοράρει. Το τρέξιμο με τη μπάλα δεν επιτρέπεται.

Τι χρειάζεσαι

  • 4 κώνοι για τα τέρματα
  • Διακριτικά ή εναλλακτικά για διάκριση μεταξύ των παικτών
  • 1 μπάλα μεσαίου μεγέθους

Διάταξη

  • Οι παίκτες κατανέμονται όπως φαίνεται. Ένας παίκτης από κάθε ομάδα πρέπει να βρίσκεται σε απόσταση βηματισμού από τη γραμμή τέρματός τους.

Ομάδα με τη μπάλα

  • Η ομάδα με διακριτικά ξεκινά με τη μπάλα.
  • Μεταβίβαση της μπάλας από παίκτη σε παίκτη χωρίς τρέξιμο.

Ομάδα χωρίς τη μπάλα (αμυνόμενοι)

  • Οι αμυνόμενοι μπορούν να τρέχουν.
  • Προσπαθούν να κόψουν τη μπάλα χωρίς σωματική επαφή.

Καθοδήγηση

  • Επειδή οι παίκτες δεν τρέχουν με τη μπάλα, η δραστηριότητα μπορεί να περιλάβει ένα ευρύ φάσμα επιπέδων ικανότητας·
  • Χρησιμοποίησε μία ζώνη όπου δεν επιτρέπεται το κόψιμο της μπάλας.
  • Κατά την επιλογή της ανακοπής της μπάλας, ζήτα από τους παίκτες να εκφράσουν ιδέες που προάγουν τη συμμετοχή όλων.
  • Επισήμανε τα καλά παραδείγματα ρίψης και πιασίματος. Ρώτα το γκρουπ γιατί νομίζει ότι το συγκεκριμένο ζευγάρι επιλέχτηκε σαν μοντέλο.

Κανόνες παιχνιδιού

  • Μικρότερο παιχνίδι – 2 εναντίοv 2 ή 3 εναντίοv 3. Χρησιμοποίησε άνισους συνδυασμούς, π.χ., 2 εναντίον 3, για διαφοροποίηση των ομάδων όταν είναι απαραίτητο, ή για πειραματισμό. Πώς αυτό επηρεάζει τον αριθμό των επαφών με τη μπάλα;
  • Χρονικός περιορισμός στην επαφή με τη μπάλα – π.χ. «καυτή πατάτα» ή 3 δευτερόλεπτα πριν τη ρίψη της μπάλας.
  • Μεταβίβαση (πάσα) – περιόρισε το είδος της πάσας ή επίτρεψε μία ποικιλία πασών.
  • Γραμμή τέρματος – επέτρεψε στον παίκτη κοντά στη γραμμή τέρματος να τρέχει σε όλο το πλάτος της γραμμή τέρματος. Καθόρισε μία ζώνη τέρματος και περιόρισε το χώρο του παίκτη που σκοράρει.

Εξοπλισμός

Χρησιμοποίησε διαφορετικές μπάλες: ποικίλου μεγέθους, σχήματος και σκληρότητας.

Χώρος παιχνιδιού

  • Μικρότερος ή μεγαλύτερος
  • Διαφορετικό πλάτος τέρματος
  • Διαφορετικά τέρματα: π.χ., πλαστικοί κουβάδες, στεφάνια νέτμπολ

Ασφάλεια

  • Εξασφάλισε αρκετό χώρο για τον αριθμό των παικτών.
  • Όχι επαφή ανάμεσα στους παίκτες.
  • Η μπάλα δεν μπορεί να παρθεί από τα χέρια ενός παίκτη.
  • Οι παίκτες θα έπρεπε να έχουν κάνει δραστηριότητες επίγνωσης χώρου/παίκτη πριν το παίξουν.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ

Αμυνόμενοι

  • «Πώς μπορείς να αυξήσεις την πιθανότητα να ανακόψεις τη μπάλα;»
  • «Θα προτιμούσες ένα μικρότερο χώρο παιχνιδιού ή έναν μεγαλύτερο;»

Επιτιθέμενοι

  • «Πώς μπορείτε να ελαττώσετε την πιθανότητα να ανακοπεί η μπάλα σας;»
  • «Πώς επικοινωνείτε με τους συμπαίκτες σας;»
  • «Ποια είναι τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα της μακρινής ρίψης; (Θυμηθείτε – ο καθένας πρέπει να ακουμπήσει τη μπάλα μία φορά πριν το σκοράρισμα).

 

Αφήστε μια απάντηση